blondehair.blogg.se

Body Fitness

Publicerad 2014-04-06 09:01:45 i Allmänt,

Något jag tänkt på ett tag, och som jag blir påmind om varje gång jag öppnar instagram är att jag tycker dagens träningshysteri går åt fel håll. Jag är absolut för ett aktivt liv, jag tränar i någon form varje dag och det tycker jag att alla bör göra. Man ska äta hälsosamt ja visst, men nu går ju alla på proteinpuver innan/efter varje pass. Om man har större mål som att tävla inom Body Fitness så kan jag förstå det, man satsar som i vilken idrott som helst och lägger upp träning och kost efter detta. Men att "hobbytränare" ska hålla på att ta massa proteintillskott förstår jag inte. Man blir endast ett alldeles för stort muskelpaket (med massa träning såklart) för vad som är snyggt, speciellt på kvinnor, enligt mig.
 
Jag hade inte velat ha dom låren direkt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela