blondehair.blogg.se

5 did you know that..

Publicerad 2014-04-03 09:19:00 i Allmänt,

* Jag har aldrig skalat och ätit en banan ur skal. Jag har ätit mosad banan och fått i mig i typ marängswiss så jag vet hur det smakar men jag tycker inte det är gott så har aldrig velat äta det. Så praktiskt taget vet jag inte hur man skalar en banan..
 
*I lördags skar jag mig i mitt finger när jag delade morötter med en supervass kniv i stallet till min ponny. Jag har haft plåster på det sen dess (bytt varje dag dock såklart) för att det svidit och blödit. Nu har det börjat läka och det ser ut som jag kommer få yttligare ett ärr på min kropp.
 
* Jag älskar målade naglar men orkar nästan aldrig måla/be någon måla mina naglar. Är så slapp och har inte haft målade naglar på flera veckor. Det beror på att man måste ju alltid vänta en stund tills lacket torkar och det är ju såå jobbigt.
 
* Jag hade jättegärna velat ha en lillsyster som varit ca 3 år yngre än mig, så mysigt hade det varit. 
 
* Min förra Iphone (3GS) var helt söndersprucken. Jag fick till och med glasplitter i fingrarna när jag rörde vid den. Min femma däremot har jag haft i över ett år och den har hållt vartenda fall. Lite repor men inga sprickor. Jag känner mig så duktig, men tror snarare det är Apples grymma utveckling jag ska tacka. 
Haha på tala om Apple, "Appe now suppport Windows"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela