blondehair.blogg.se

Släktkalas

Publicerad 2013-09-29 21:27:59 i Allmänt,

Hej!
Förlåt fär dålig uppdatering men jag har verkligen inte haft någon tid idag. Morgonen började med plugg i min kurs organisation och vetenskapsteori, segt. Sedan bakade jag till kalaset senare, lägger upp receptet i ett tidsinställt inlägg till imorgon. Efter det åkte jag raka vägen ut till stallet och i speedfart så han jag fixa allt och rida ut en sväng. Hem en snabbis och duscha, byta om och plugga lite lite redovisning innan gästerna kom. Min bror fyllde ju 18 år i veckan så vi hade släktkalas. Dock var vi bara 15 pers idag, min ena moster med familj och min ena faster men familj kunde inte komma. Okej ingen av mina fastrar kunde komma, men min andra bor ju i USA så det gills ju inte riktigt. Det var iallafall trevligt och få catcha upp lite med släkten/kusinerna som var ett tag sen man träffa. Fick även presentkost på Raglady från min moster, hon kunde inte komma på min student och jag har bara träffat dom en gång sen dess. Jag blev väldigt glad iallafall, tack så mycket =)
 
Vi hörs!
 
 
Jag och min bror.
 
Mina tvillingkusiner Bella och Jacob. Min yngsta kusin Sofia var även där, men fick tyvärr ingen bild på henne.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela