blondehair.blogg.se

Sjuk

Publicerad 2013-09-14 10:11:32 i Allmänt,

Gårdagens kräftskiva började svinbra. Efter ett tag tappade jag dock rösten och i slutet av kvällen hade jag as ont i halsen och frös. Idag vaknade jag upp med feber, tyyypiskt. Jag som hade massor att göra idag. Mamma är dock snäll och tar hästen nu så slipper åka till stallet. Alltid jobbigt att rida och vara social när man har feber. När min bror kommer hem från frisören så ska vi iallfall sätta oss och plugga. Har ju börjat med t-konton nu i ekonomin och har inte så stor koll på det men min bror är ju inne på sitt 3e ekonomiår på gymnasiet så han kan det där, flyt. Vi ska ju på grannfest ikväll men får se hur jag mår. Det som är bra är att dom bor 2 hus ner på gatan så mår jag dåligt kan jag ju bara gå hem. 
 
Bjuder på en sommarbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela