blondehair.blogg.se

Ponnydax

Publicerad 2013-09-01 10:32:32 i Allmänt,

Godmorgon!
Dom här morgoninläggen börjar bli lite tråkiga känner jag. Skriver samma sak varje dag, typ att jag ligger i sängen med datorn och läser lite bloggar haha. Men från och med imorgon blir det andra visor. Är faktiskt sjukt taggad på att börja plugga igen och få lite struktur i mitt liv igen. Jag hoppas det kommer vara många som pendlar från Göteborg, men det tror jag. Och att det kommer vara gött folk så man får roliga år, men det är ju typ 40-50 pers på min inriktining så lite bra folk måste det ju ändå vara tycker jag. Jag har inte bestämt helt vad jag ska ha på mig imorgon. Man ska ju inte vara för uppklädd men inte heller för slappt klädd. Sen vill jag inte ha något kort eller transparent de första dagarna så alltså går kjol osv bort (om det nu inte är 25 grader). Det är klurigt, men ska gå igenom min garderob senare och se vad som passar, tänkte lägga upp bilderna på vad jag bestämmer mig för sen eller som ett tidsinställt till imorgonbitti, får se. På tala om garderob, nästa helg bygger vi (pappa) antagligen min och min brors walk in closet. Wiiie.  
Idag är det första september, höst på riktigt. På tala om ingenting så växer mitt hår relativt fort tycker jag om man exempelvis kollar tillbaka på bilder. Men jag vill se lite månadsbilder därför tänkte jag att den förste i varje månad lägger jag upp ordentliga bilder mest som en kul grej. Ska be min bror fota sen så det kommer komma upp under dagen. Har ju några bilder från slutet av juli också så tänkte att man kunde jämföra lite redan nu hehe. 

Nu ska jag ta och slänga på mig lite stallkläder och ta bilen till stallet och röra på min ponny. Hörs sen!
 
Förra hösten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela