blondehair.blogg.se

Mot jobbet

Publicerad 2013-09-19 11:47:12 i Allmänt,

Sitter på bussen påväg till jobbet. Har precis varit uppe i skolan för 1h seminarium (värt när det tar 1.5h/väg). Ska in på en chatutbildning nu så härdan efter kommer jag att kunna jobba hemifrån på helger och kvällar. Perfekt med tanke på att jag inte hinner jobba 8h pass på kontoret nu när jag pluggar på heltid.
Innan utbildningen ska jag dock äta en baguette med skagenröra som jag köpte i skolan. De har baguetter med Skagen/kyckling röra i som dessutom är laktosfria för endast 29kr. Testade kycklingen i veckan som var god men ville se hur denna smakar också så man får lite variation. Är galet hungrig nu haha.

Efter jobbet ska jag rida ut en sväng på min ponny (med Linda?). Tänkte även plugga lite om jag orkar. Tror jag åkt på feber igen då jag är helt matt och varm idag så Ipren och strepsil räddade morgonen.

Nu ska jag av nästa, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela