blondehair.blogg.se

Michael Kors

Publicerad 2013-09-06 21:59:37 i Allmänt, Shopping,

Igår när jag var på stan med en klasskompis (från högskolan, det är ju min nya klass nu) innan jag skulle luncha med Linn så gick jag förbi NK och såg att de hade 20% som hösterbjudande på denna väskan (i alla färger). Jag skrev ju förra helgen att jag behövde en ny väska och när jag såg denna kändes det rätt. De andra färgerna som fanns (ljusbrun, mörkrosa etc.) var också fina men de är mer svårmatchade, dessutom har jag aldrig sätt någon som har denna på stan. Det är en metallic/guldig väska från Michael Kors och den är stor och rymlig. Får plats med dator, böcker osv. i den vilket var bra då jag behövde det. Den är extremt guldig men jag tycker det är fint, det är väldigt lätt matchat plus att det verkligen piggar upp hästmörkret. 
 
Insåg precis att den enda bilden jag sparade blev sjukt suddig. Den är svår att fota eftersom ljuset väldigt lätt reflekteras på den. Men ni ser hur den ser ut och så får ni bättre bilder på den i samband med outfitbilder. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela