blondehair.blogg.se

Keyhole sequin dress

Publicerad 2013-09-18 15:27:00 i Allmänt, Mode,

Det är stor skillnad mellan studiefotade och hemmafotade bilder. Hemmabilder blir iprincip aldrig lika starka och från rätt vinklar med helt optimalt ljus. Sedan blir ju hemmamiljö lätt väldigt stökig kan jag tycka, åtminstonde inomhus fotning. Om ni kollar på dessa två bilder så ser ju klänningen verkligen mer lysande ut på produktbilden än på min bild. Eftersom det är en paljettklänning så lyser den som på produktbilderna ibland, men bara i rätt ljus. Jag tycker min bild ger det ett rätt intryck om klänningen, men kanske inte det roligaste. Därför är det ju alltid roligare med rätt ljus som verkligen framhäver. Dock kanske det är viktigt att produktbilder ge den helt rätta bilden av plagget/produktet. I många fall är det inte så vilket är tråkigt, men med denna bilden är jag ändå rätt nöjd (produktbilden) då klänningen faktiskt lyser på riktigt. Klänningen kommer iallafall från Pernilla Wahlgrens förra höst/vinter kollektion och modellen heter som rubriken nämner Keyhole sequin dress och är marinblå med massamassa paljetter. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela