blondehair.blogg.se

Inställt besök

Publicerad 2013-09-16 10:12:25 i Allmänt,

Idag har jag inga föreläsningar och är alltså ledig, skönt. Egentligen skulle vi åka upp till veterinären idag med Nobless, men de ringde för någon timma sen från kliniken och sa att min veterinär var sjuk. Praktiskt sätt så skulle jag kunna ha någon annan men då fallet är såpass allvarligt ville inte min veterinär det och inte jag heller för den delen. Det hade varit skönt att få komma upp till kliniken idag då man har gått och funderat nu i flera veckor om behandlingen hjälper.. Nu får jag leva i ovisshet några dagar framöver till. Bokade om en ny tid till på torsdag men kom på att jag skulle in till jobbet på utbildning efter föreläsningarna men såg senare att jag bara gick halvdag på fredag så mamma ska kolla vad vi kan få för tid då.. nervös är ordet. 

Ute vräker regnet ner så jag väntar några timmar med stallet. Jag skrev ju föresten för några veckor sedan att pappa skulle bygga en walk in closet till mig och min bror. Nu är alla vägar och allt klart så nu är det bara målning och inredning kvar. Tippar på att vi blir klara till helgen, wiiie.
 
Old pic.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela