blondehair.blogg.se

Ingen ro och ingen vila

Publicerad 2013-09-07 08:42:26 i Allmänt,

Hej!
Ligger just nu i sängen med datorn på magen men ska snart ta tag i dagen. Har faktiskt en hel fel att göra. Vi har fått en massa plugg nu i skolan och det gäller att ligga i från första stund. Så måste plugga några timmar redovisning. Sedan ska ju även ponnyn röra på sig såklart. Tänkte trava henne för första gången på över en månad sen. Ska se om mamma kan ta lite kort på oss. Sedan måste jag även fixa till min t-shirt eftersom det är sittning ikväll uppe i Trollhättan och det är t-shirt tema. Äger helt ärligt ingen t-shirt som jag använder till vardags, det är inte riktigt min grej. Men har kommit på en superidé som jag kommer visa er sedan. Sen ska jag som jag precis sa upp till skolan för en sittning ikväll. Mina föräldar (min pappa) börjar även med bygget för min och min brors walk in closet idag. Spännande, hoppas det blir bra. 
 
Det kommer komma uppdatering under dagen med lite dagsfärska bilder.
 
Hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela