blondehair.blogg.se

Hej igen

Publicerad 2013-09-24 21:27:00 i Allmänt,

Hej!
Efter några dagars bloggvila tänkte jag försöka börja igen. Jag tar en dag i taget och fukuserar inte på det som hänt utan bara ha kul med henne och göra det bästa av situationen. Om ni missat det så kommer Nobless aldrig hålla i ridning som det ser ut. Hon är halt vid böjprov (båda bak) men endast knacklig i ridning. Just nu rider jag bara ut, låter henne springa på ängar när hon vill och rider bara på hennes villkor. Så att hon ska få ha det jättekul. Om några dagar ska jag testa henne i paddocken (som jag inte ridit i på typ 2 månader) och se hur det känns osv.. 
 
Igår red jag iallfall ut som vanligt och hade det bästa/härligaste ridpasset på flera flera månader. Hon var så lycklig åh. Mamma tog även fina bilder, ni får en idag och resten imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela