blondehair.blogg.se

Godmorgon

Publicerad 2013-09-26 08:34:48 i Allmänt,

Hej!
Ska strax iväg till läkaren för mina fingrar (inflamation), så skippade att åka till skolan idag. Vi hade ändå bara seminarium på en timma och det tar mig ca 3h fram och tillbaka dit så skönt att slippa åka upp ibland. Efter läkaren har jag lite plugg och en ponny att motionera. 
 
Igår efter skolan sprang jag runt på stan och letade efter ett par X. Jag tänkte vissa dessa i ett inlägg senare och om ni läst bloggen tidigare så vet ni vad jag suktat efter länge men aldrig fått tummen ur att köpa. Nu ska jag strax slänga på mig lite kläder och äta yoghurt innan det är dags att åka. Mamma samåkte med pappa till sitt jobb imorse vilket betyder att jag har ena bilen idag, ashärligt. Allt går så mycket fortare när man har bil och körkort än när man ska ta bussen/gå. 
 
Vi hörs sen!
 
Bild från i våras.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela