blondehair.blogg.se

Första dagen outfit - tidsinställt.

Publicerad 2013-09-02 07:58:00 i Allmänt, Outfits,

Vad man ska ha på sig första dagen är alltid lite krångligt. Jag minns när jag skulle börja på Sam i sjuan, då kände jag ingen, hade bara en bekant, och var ganska blyg. Hjälp vad länge jag stod då och valde kläder. Samma sak till gymnasiet, fast då var jag inte alls lika nervös. Då jag dels kände många som skulle börja i min klass och så tyckte jag det skulle bli sjukt kul för skolan verkade bra haha.. 

Just nu skriver jag detta dagen innan (söndag) och är i skrivande stund inte alls särskilt nervös över första dagen på högskola. Jag tycker mer att det ska bli väldigt kul. Dels få läsa ekonomi, strunta i alla tråkiga kurser som kemi, fysik och idrott osv. Vilken känsla. Sedan kommer det antagligen vara lite äldre människor där (inte bara 94or) och de är antagligen lite mer mogna. Eftersom jag bara gick i en ren tjejklass i gymnasiet så ska det bli gött att få umgås med lite killar också. Jag kommer ju att pendla så det ska bli intressant. Jag bor ju där landet typ börjar så mina bussar går ganska dåligt och under vintertid så är dom väldigt ofta försenade. Mina sena bussar ska jag nu försöka pricka in med tåg. Kommer nog komma sent ex. antal gånger. Inte bara för att mina bussar går så sällan och dålig med tidshållning, utan jag kommer även behöva ta 6.30 bussen för att vara där 8.30 (kommer dit 7.50 typ) för att mina bussar inte hinner till nästa tåg. Men hoppas det är många från Göteborg som pendlar, men det tror jag. 

Såhär ser jag iallafall ut idag om allt går som planerat:
 
// Blus - Odd Molly // Jeans - Diesel // Sjal - Ester Eleonora // Skärp - D.O. // Armabd - Marc Jacobs//
+ skinnjacka från Kiomi samt ballerina från Michael Kors. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela