blondehair.blogg.se

5 saker om mig..

Publicerad 2013-09-19 10:39:00 i Allmänt,

* Jag är väldigt strukturerad och gillar att ha koll på allt och att det alltid är rent och iordning. 
 
* Jag kan lätt bli väldigt arg på min familj och skrika och säga dumma saker men sedan ångrar jag mig snabbt.
 
* Känner man mig noga uppfattas jag torligtvis som väldigt pratglad. Känner man mig däremot inte så bra kan jag nog uppfattas som lite blyg, åtminstonde om de andra känner varandra/är pratglada. 
 
* Yoghurt med cornflakes/müsli och hallon eller jordgubbar kan vara den godaste frukosten.
 
* Min ponny är det finaste och bästa som jag har och att hon är skadad och att jag gjort iprincip allt jag kan göra  tär på mig så sjukt mycket. Nu får man hoppas och tro på hennes egna kropp och kraft  <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela