blondehair.blogg.se

5-kamp på ingång

Publicerad 2013-09-04 14:37:55 i Allmänt,

Hej!
Står och väntar på min buss nu. Sedan ska jag möta upp en tjej på min utbildning så åker vi tåget tillsammans upp. Hade verkligen igen aning vad jag skulle ha på mig då när jag tänker fem kamp så tänker jag träningskläder men då man kanske ska gå ut efter det så kan man ju inte riktigt ha as slappa kläder. Jag har ju problemet också att jag inte har så mycket slit och stök kläder utan lite mer blusar osv istället. Valde iallafall min svarta långklänning och en stickad tröja från Gant över samt min Marc Jacobs sjal och min skinnjacka. Tänker att den är skön och man kan röra sig i den och dessutom är den ju svart vilket är smart med tanke på att jag inte vet vad som ingår i kampen.

I stallet gick det bra. Hovslagren kom o fixa hennes tappsko sen red jag ut barbacka tillsammans med Linda och Jackie, trevligt!

Nu har jag suttit och skrivit typ hela bussresan också så nu ska jag strax byta. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela