blondehair.blogg.se

Utgång på ingång

Publicerad 2013-10-05 16:13:05 i Allmänt,

Hola!

Just nu har jag precis pluggat klart och ätit lite godis. Om en liten stund tänkte jag börja fixa iordning mig så smått. Ska först åka iväg till Linn, vi ska köpa med oss lite mat och föra lite hemma hos henne. Hennes kompis Alice skulle också vara där. Sedan så ska jag in och möta upp några klasskompisar och kanske några till kompisar och sen äre utgångs dax. Är faktiskt riktigt taggad, det ska bli svinkul. Det som är mindre kul är att mina föräldrar inte är hemma och kan hämta mig vilket betyder att jag måste åka taxi hem, helt själv :(. Min buss slutar nämligen gå 12.30 så tro inte att jag inte vill åka det, men jag måste därför alltid bli hämtad. Hatar också att vakna hos någon kompis bakis, har dessutom alldeles för mycket att göra för att hinna med sånt. Försökte flirta att min bror skulle gå ut med sina kompisar så vi kunde dela taxi hem men han var sådär road på det, ska försöka övertala han en gång till. För hur kul kan tv-spel vara på en skala? Ska även se om min bror kan ta lite outfitbilder på mig. 
 
Vi hörs!
 
Jag just nu, osminkad och ruffsig i min Abercrombie tröja. Den miniräknaren räddade min gymnasietid.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela