blondehair.blogg.se

USA

Publicerad 2013-10-05 09:03:00 i Allmänt,

 
Vi håller på att planera en ny, stor USA resa till nästa sommar. Problemet är bara att vi inte riktigt kan bestämma oss. Vi ska till flera destinatoner, det är säkert. Los Angeles är en självklarhet för min faster bor där, men då vi varit där en gång vill vi gärna till lite andra ställen också såklart. Jag vill till New York för det är ju världens shoppingstad och extremt coolt att uppleva. Min bror vill till Miami då han troligtvis ska flytta till Florida och plugga där. Jag bangar iofs inte Miami heller för den delen men då täänkte vi ta alla de tre ställena. Men då har vi yttligare ett problem, pappa vill till Vegas igen (som han redan vart) samt besöka Grand Canyon. Hur man ska hinna med alla dessa ställen på ungefär 3 veckor som jag tror att vi räknar med att vara borta har jag ingen aning om. Sist var vi borta cs 3 veckor och då var vi bara i LA områderna men hade fullt upp ändå. Jag kan iof tänka mig att skippa NY (fastän jag gärna vill dit) för dit kan jag ju åka som en weekend med någon kompis.
Om ni har varit på någon av dessa ställen får ni gärna kommentera om vad som var mest värt eller inte. Familjen har ju som sagt bara vart i LA men pappa har varti New York och Vegas av dessa ställen och han gillar alla.  Här bjuder jag på några bilder från LA 2008:
 
Min fasters pool (som hon delar med några grannar).
 
Six Flags Magic Mountains, åk dit om ni är i Kalifornien!
 
Universal Studios (tror jag). Fett värt att besöka iallafall. 
 
På något hotell vid Disneyland har jag för mig.
 
Min familj (inkl. min faster och hennes man) på Venice Beach efter lite vollyboll spel. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela