blondehair.blogg.se

Ur min garderob - Rayban

Publicerad 2013-10-27 10:27:15 i Allmänt, Mode, Ur min garderob,

Nu har jag skapat en ny kategori som heter "Ur min garderob". Idag tänkte jag visa mina två par Rayban.
 
 
Mitt första par köpte jag förra våren, mina bruna Wayfarer. Dom tycker jag är väldigt fina. Problemet var att jag slarvit provade ut storleken när jag köpte dem så dom är lite förstora. Jag har böjt till dom hos optiker några gånger (vilket syns på bågarna) så nu är de rätt bra.

Mitt andra par köpte jag denna våren och är mina guldiga Aviator. Dom sitter jättebra och jag tycker dom är jättefina. Ibörjan tyckte jag inte modellen passade mig men nu trivs jag i dem. 
 
Båda paren är köpta i Göteborg hos två optiker (Specsavers och Synsam har jag för mig). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela