blondehair.blogg.se

Tidsbrist as usual

Publicerad 2013-10-12 16:58:19 i Allmänt,

Hej!

Har som vanligt fullt upp så bloggandet blir dessvärre därefter. Efter tentan igår åkte jag ju som sagt hem en stund och sedan vidare till stallet. Red ett ridpass i paddocken vilket gick bra. Senare var det snabba ryck att byta om och sedan iväg in till stan och möta upp mina gamla klasskompisar. Har insett att jag på 20 minuter hinner hem från stallet, duscha, sminka mig, byta om och ta outfitbilder. Inte illa det ni. Har gjort det flera gånger också så det finns empiriska studier på det (försöker låta smart..). Kvällen började med att jag mötte upp Linn och vi drog efter lite promenerande till Viktoria. Där mötte vi upp våra gamla klasskompisar och förade lite, åt även min middag i form av en skagentoast. Efter det drog vi till Trägårn där vi var... först... haha. Vi var ett gäng som ville till Excet men då inte alla skulle kommit in då vi var 11 (10 gick vidare) 94or och några hade fixat att vi alla kom in gratis på Trägårn så då kände vi why not. Jag fick dock dödens ont i mina fötter efter promenerande i pumps så det slutade med att jag inte ens kunde dansa haha.. Men vi hade väldigt trevligt ändå. Jag och Linda tog sista bussen hem så det blev inte så sent. 
 
Idag så började jag med ett pass i paddocken på min fina lilla ponny. Efter det var det snabba ryck igen in till stan för att fika och äta lunch med en kompis. Det var väldigt trevligt. Jag åkte direkt och köpte lite mat sen (hade bilen) och kom hem för en kvart sen. Om drygt en timma kommer några kompisar på lite middag så måste börja göra i ordning snart. Ska iallafall bli väldigt trevligt. Blir då en lugn kväll ikväll med mys hemma med kompisar som sagt. Imorgon måste jag verkligen plugga redovisning och sen ska jag rida hem till mig där mamma och pappa skulle gå med på en promenad. Då kommer jag se till att kameran åker med så kommer ni att få lite fina höstbilder. Just nu får ni nöja er med en bild från gårdagens outfit och jag kommer även nu lägga upp ett tidsinställt med dagens. Sedan måste jag sätta fart. 
 
Hörs kanske ikväll eller annars imorgon, men det kommer som sagt ett tidsinställt senare så don´t forget that!
 
// Blus - Åhlens // Byxor - Dr Denim // Skärp - Tiger of Sweden // Clutch - Ralph Lauren // Pumps - Oscaria //

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela