blondehair.blogg.se

That feeling

Publicerad 2013-10-11 15:30:08 i Allmänt,

Hej!

Idag gjorde jag min livs första tenta. Gjorde ju en dugga för några veckor sedan men idag var det tenta dags i ett annat ämne (organisation och vetenskapsteori). Jag har pluggat väldigt väldigt mycket till denna tentan men när jag gick från salen idag kändes det SÅ bra. Ska inte ropa hej än men jag borde verkligen åtminstonde få godkänt. Jag är en person som alltid varit ambitiös och pluggat innan prov osv. Det är så värt det, särskilt när du går ut genom salen (eller får tillbaka det) och det känns så bra. Man märker verkligen att det lönar sig att plugga. Idag ska jag därför belöna mig med att inte öppna någon skolbok överhuvudtaget. Om en stund ska jag åka ut till stallet och rida ett pass på min lilla ponny och sedan ska jag möta upp Linn på lite mat innan vi drar vidare igen för att möta vår gamla gymnasieklass.
Ska se om jag kan lösa outfit bilder senare, men då kommer de antagligen upp först imorgon. Tänkte dock skriva något inlägg strax som kommer upp senare.
 
Säger som vanligt, vi hörs!
I somras.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela