blondehair.blogg.se

Sova med lång hår

Publicerad 2013-10-31 09:44:49 i Allmänt,

Jag har ju tidigare sagt att jag alltid sover med håret i en fläta. Dels för att det blir mindre slitet och dels för att mitt hår är rätt långt s det är jobbigt att sova med hela utsläppt. Men mest för slitaget. Jag har blivit slapp och bara gjort en sne fläta när jag ska sova vilket resulterat till att håret ändå varit rätt trasligt och tovigt när jag vaknat. Nu den senaste veckan har jag därför sagt upp håret i en hög tofs och utifrån det gjort en fläta. Det har gjort att håret inte alls varit trassligt på morgonen och dessutom har man fått lockar hela vägen upp. 
Så det är mitt tips denna morgon. Imorgon är det ju ny månad vilket betyder "hår jämföring". Jag fotar ju håret första varje månad och ser hur mycket det har växt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela