blondehair.blogg.se

Sammanfattning på 116 sidor?

Publicerad 2013-10-06 21:08:00 i Allmänt,

Hej!
 
Gårdagen var trevlig. Först var jag hemma hos Linn med Alice och Rebecca, Evelina kom även förbi en stund. Vi gjorde kycklingtacos och hade mysigt :). Sedan drog vi in till Chez där vi mötte upp mina klasskompisar Emma och Alice med deras kompisar. Vi tog några glas innan jag, Linn, Alice och Rebecca drog vidare till Excet. (De andra skulle till Trägårn, tror dock de hamnade på Bryggeriet tillslut). Vi hade iallafall en mycket trevlig kväll och klockan tre så kom jag hem med bultande fötter. 
 
Vakade imorse vid halv 11 och vid 1 drog jag och min familj in till stan. Vi började med lunch på Hard Rock (hamburgare såklart, vad annars där?). Sedan passerade vi NK där min bror köpte sig en Ralph Lauren skjorta. Medan övriga familjen gick vidare till en klockaffär så passerade jag en butik och kom ut med en påse. Vad det var i den kommer upp i ett tidsinställt inlägg imorgon. Jag gick iallafall vidare till klockbutiken och min bror kom tillslut ut med en väldigt fin klocka. Vi åkte hem och jag och mamma åkte ut till stallet. Red ut på min lilla prinsessa vilket var mysigt. Nu har jag precis pluggat lite. Några i klassen länkande en sammanfattning på boken vi har tenta på på fredag. Sammanfattningen var dock på 116 sidor, hur kan en sammanfattning ens vara 116 sidor? Tror någon misssat poängen med sammanfattning. Nu ska jag iallafall snart göra iordning allt för imon och sen sova. Klockan ringer 5:20 så tänker inte läga mig sent ikväll.
 
Hörs imorgon!
Detaljer från igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela