blondehair.blogg.se

Polotröjan

Publicerad 2013-10-23 10:10:00 i Allmänt, Mode,

Något som har blivit väldigt populärt och som dessutom är väldigt mysigt är den stora stickade polotröjan. Polotröjan är något som kommer tillbaka varje höst men innan har jag inte fallit för den särskilt mycket. Men nu har jag sett fler och fler som anväder en stor oversize polotröja till ett par mörka (ibland lackade) leggins alternativt jeans och har börjat tycka det är riktigt snyggt. Därför tror jag att jag ska skaffa mig en sådan cozy nu nästa månad. Den jag är mest sugen på har jag dock inte med i collaget för att det fanns inga produktbilder på den utan att någon hade på sig den. 
 
Jag tycker iallfall man ska matcha en oversize stickad polo med antingen svarta leggins eller jeans. Och på fötterna ha ett par primeboots alternativt uggs. Cozy och fashion.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela