blondehair.blogg.se

Pluggplugg

Publicerad 2013-10-09 17:36:30 i Allmänt,

Vid kvart över 4 stängde jag ihop min bok för dagen och nu tänker jag inte plugga något mer idag. Har ju tenta på fredag så de senaste dagarna har jag pluggat minst 6h/dag. Nu väntar jag på att mamma strax ska komma hem så jag kan jag äta lite innan hästen ska motioneras. Red förövrigt ut med Linda igår, vi hade sjukt kul. Mest skritt och lite trav, I slutet släppte vi dom på en perfekt väg, herregud vad dom sprang. Var flera årsedan jag galopperade så snabbt på henne. Låg ju bakom Linda och Jackie och höll igen henne i början så hennes ända mission var att komma ikapp dem haha. Så idag blir det något lugnt för henne. Det är ju onsdag idag också, vilket såklart betyder Kardashians. 20.00 på kanal 11, don´t miss it!
 
På fredagkväll ska jag förövrigt ut med min gamla gymnasieklass och på lördag händer andra roligheter. Skoj skoj. Jag har även börjat fundera på vad jag ska ha på mig på halloween men inte kommit på något än. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Antagligen blir det någon fest med mina vänner. Annars annordnar min familj halloweenfest med våra grannar så det får bli en backup. 
 
Här red vi igår :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela