blondehair.blogg.se

Odd Molly

Publicerad 2013-10-22 10:17:00 i Allmänt,

Odd Molly är det märket som jag har flest kläder ifrån. Jag tycker att deras kollektioner brukar innehålla både mycket hissar och mycket dissar.  Det är nog det märket som jag brukar tycka ha mest mixade kollektioner. När det är bra så är det väldigt bra men när det är dåligt så är det också väldigt dåligt. Odd Molly utmärker sig ofta med broderier, rosetter och "Odd Molly" lappen längst ner. Blusarna brukar ligga på ca 800-1200kr. Koftorna och klänningarna mellan 1200-2000kr. Jackorna för lite mer och t-shirts, mössor etc. lite billigare. Jag brukar köpa mina Odd Molly plagg på NK, Åhlens eller på www.nelly.com.

Här kommer mina favoritplagg från deras senaste kollektioner (den rosa längst ner är från en äldre kollektion):
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela