blondehair.blogg.se

Nostalgi

Publicerad 2013-10-24 19:10:48 i Allmänt, Hästar,

Idag var min gamla hopptränare Camilla ute i stallet och hade hopplektion för Linda och Bea. Eller gamla och gamla men jag red för henne innan Nobless blev skadad så det var ju inte såå länge sedan (1,5 år sen). Flera gånger i veckan är det träningar i stallet men med andra dressyrtränare och då brukar jag inte "känna något". Min dressyrtränare kom endast till vårt stall för mig och oftast åkte jag till han så han är ju inte hos oss nu och jag är aldrig uppe på klubben längre. Camilla tränade vi för på hennes gård i Kungsbacka och på vintern på Kungsbacka RK. Så henne har jag inte sett i stallet heller sen Nobless blev skadad men idag hade hon som sagt lektion hemma och gud vad jag saknade det kände jag. Camilla gjorde underverk med min sist och mitt självförtroende i hoppning och idag märkte jag verkligen hur mycket jag saknade hennes träningar. Eller att hoppa och träna överhuvudtaget. 
 
Camilla träning hemma, 2012.
 
Camilla träning Kungsbacka RK, 2012.
 
Camilla träning hemma hos henne, 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela