blondehair.blogg.se

New in

Publicerad 2013-10-17 10:37:00 i Allmänt, Shopping,

Jag har ju länge letat efter någon fin jeanskjol. Kollat på alla möjliga affärer (NK, jc, Levis, Åhlens m.m.) men konstigt nog inte hittat någon överhuvudtaget. Hade hittat någon inne på Zalandos hemsida men kjolar är något jag tycker är väldigt riskfyllt att beställda då jag har smal midja / liten rumpa men är väldigt lång. Ofta blir de för stora i midjan eller för kort. Men igår hittade jag faktiskt en inne på Åhlens från Mexx. Den hade dock några svarta och silvriga stenar på kanten men då de satt högt upp och jag främst kommer ha det till stickade tröjor så går det bra. Annars är det ju inte hela världen om det syns lite. Är iallfall nöjd då jag letat efter en enkel jeanskjol länge men inte hittat en enda i hela Göteborg..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela