blondehair.blogg.se

Min dag

Publicerad 2013-10-23 21:06:57 i Allmänt,

Hej!
 
Började dagen med sovmorgon och att jag tog det lugnt. Har börjat kolla på netflix via datorn nu och drog igång första säsongen av GossipGirl då det var ett tag sen man såg det. Har plöjt igenom 4 avsnitt hitills  och ska strax sätta på ett till. Sedan pluggade jag lite och red ut med Jannika och Linda, mysigt. Fick även hem två grejer jag beställt från nätet, vet dock inte om jag ska ha kvar det än, behåller jag det visar jag självklart bilder. Nu har jag precis sett på veckans bästa program, Kardashian snackar jag om såklart.
 
Imorgon är det jobb på förmiddagen hemifrån. Sedan plugg och hästen. Lagom ansträngande dag helt enkelt. 
 
Hörs imorgon!
Bild från förra hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela