blondehair.blogg.se

Min dag

Publicerad 2013-10-26 18:44:18 i Allmänt,

Dagen började med gossipgirl i sängen. Sen åkte jag ut till stallet och red ett dressyrpass på min prinsessa. Hon blev bra i slutet och en dressyrtränare sa att hon såg fräsch ut - score. Efter det åkte jag in och åt god grekisk lunch med en vän. Vi gick runt och pratade och vi gick även förbi Butterix där jag köpte en halloween grej. En mycket trevlig stund med andra ord. När jag kom hem pluggade jag en stund och nu har jag sett avsnitt av gossipgirl. Pratade förnågon timma sen med några gamla klasskompisar och väldigt spontant ska jag möta upp dom vid 8. Jag tänkte dock vara nykter och bara vara där några timmar för att catcha up. Men nu tänkte jag äta middag innan jag ska byta om. 
 
Vi hörs!
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela