blondehair.blogg.se

"Ledig"

Publicerad 2013-10-08 11:24:00 i Allmänt,

Hej!
Just nu har jag pluggat i två timmar och har inte riktigt hunnit med det jag planerade. Vi har ju tenta på fredag så är "ledig" fram tills dess. Dock har jag feting mycket plugg att göra så något slappande blir det inte. Nu ska jag däremot sätta i linser, äta en natchotallrik, byta om och gå ut med hunden. Sedan ska jag åka till stallet och rida ut med Linda. Ska bli riktigt mysigt. Vi har kännt varandra ganska många år nu, även gått i samma klass i gymnasiet och står i samma stall. Hon är en av de få personerna som verkligen känner mig och som jag litar på till 100%. Nu ska jag skynda mig, hörs sen!
 
Jag och Linda på balen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela