blondehair.blogg.se

Längtar

Publicerad 2013-10-19 22:28:58 i Allmänt,

Nu är det några saker som jag längtar efter och som jag tänkte dela med mig av. Jag tar det i ordning som grejerna kommer. Jag längtar självklart mest till att min ponny ska bli helt ridbar och frisk men då detta ej är säkert och ej har något "datum" fick det inte vara med.  
 
* Min order kommer som jag beställde nyss. Nätshopping (L)
 
* Nästa Kardashian avsnitt (ons 20.00). Ni kanske är trötta på allt det tjatet, men det är bästa programmet ever. 
 
* Halloween. Vi (min familj) ska ha fest hemma men då ska jag bara vara med och äta sen ska jag möta upp lite kompisar och så ska vi på Chalmersfesten som det ser ut nu. 
 
* Stockholm 22-24 november. Poängen att vi ska upp är för att se på en rockkonsert vilket är sådär kul. Men vi får 1-2 heldagar med shopping, resturangmat, hotellfrukost m.m. Mys på hög nivå. 
 
* December. Mysigaste månaden någonsin. Särskilt jul. Vill ha snö, mysigt pynt och stämmning. Pepparkakor och Carolas julalbum. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela