blondehair.blogg.se

Kardashian for Lipsy

Publicerad 2013-10-25 10:11:00 i Allmänt, Mode,

Igår släppte ju Khloé, Kim och Kourtney släppte sin kollektion i England. Jag gick självklart in på www.lipsy.co.uk och checkade in kollektionen. Hittade flera godingar, som ni ser nedan, och jag beställde faktiskt hem en av sakerna. Spännande hörrni! Som ni vet är jag ju en äkta Kardashian nörd och att kunna beställa från europa är ju super. Jag har beställt en gång från USA (från Juicy) men jag tycker inte det är så najs att betala typ 700kr i frakt och tull. Inom europa slipper man ju tullen och vet exakt vad det går på när man beställer det. Jag tyckte de hade snygga grejer till bra priser i kollektionen. HISS helt enkelt från mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela