blondehair.blogg.se

Jobbmorgon

Publicerad 2013-10-21 12:26:34 i Allmänt,

Vaknade halv 10 och kollade på mobilen och såg att hon som skulle jobba 9-12 var sjuk och att ingen annan kunde ta hennes pass. Jag jobbar ju hemifrån och jobbade därför 9.30-12 härligt med 2,5h oplanerat jobbande med lön. Det är skitkul det jag gör så tiden flyger iväg. Nu kokar jag tortelini och ska strax börja plugga. Kunderna var jättesnälla idag och skrev att jag gjorde ett bra jobb m.m. vilket är väldigt kul eftersom det var mitt andra pass idag. Har ju jobbat på konotret i 4 år men nu börjat jobba hemifrån på chatten då dessa tiderna passar mig mycket bättre med tanke på att jag pluggar. Att då kunna jobba några timmar på helgerna är super.
 
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela