blondehair.blogg.se

How sweet?

Publicerad 2013-10-16 15:16:00 i Allmänt,

I måndags när jag var i stallet möttes jag av den sötaste accessoaren till en bil jag någonsin sett. Nämligen "lös ögonfransar" till framlyktorna. Hur sött? Jag vet inte om det är lagligt eller liknande (men det borde det väl vara?!). Vet inte om man kan köpa dessa i någon butik då jag aldrig sett det tidigare och jag frågade faktiskt inte Julia vart de var köpta men om de hade funnits i butik så kan jag tänka mig att de hade varit vanligare. Jag googlade det däremot precis (ögonfransar till bil) och hittade flera olika som sålde det. Dessutom så hade hon lila fälgar på bilen och även blommor inuti, alltså en riktig tjejig bil. Personligen hade jag väl inte velat ha de fälgarna, men ögonfransarna hade jag lätt kunnat tänka mig om jag hade haft en liten söt bild. Fett ball bil, plus plus helt klart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela