blondehair.blogg.se

Hektiskt

Publicerad 2013-10-19 20:41:08 i Allmänt,

Hej!

Gårdagen på Tjörn var trevlig. Problemet uppstod dock när vi skulle åka hem. Vi kom till Kode där det precis hade blivit en stor trafikolycka. Det gjorde att det tog 2,5h timma hem istället för 1h. Jag var inte hemma förrän 02.30. När vi dessutom satt fast och väntade på att räddningstjänsten skulle flytta på allt så blev Linns bil urladdad. Det gjorde att vi i kylan fick gå ut och putta den och ragga startkablar. Men det var lärofyllt, hade ingen aning om hur man gjorde sånt innan. 
 
Imorse kom mormor och morfar på fika så snackade med dom en stund. Sedan åkte jag ut till stallet och red. Mamma filmade även så håller på att klippa ihop det, kvaliten förstördes dock när den kom in i imovie och den började hacka. Så ska se hur jag löser det. Efter stallet pluggade jag en stund och nu har jag precis jobbat klart mitt första pass som chattvärd, det var väldigt kul.

Nu är jag väldigt trött och ska slappa en stund framför tvn. 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela