blondehair.blogg.se

Hej från pluggandet

Publicerad 2013-10-20 16:01:01 i Allmänt,

Hej!
Nu har jag precis pluggat klart. Har pluggat sen jag vaknade imorse så nu får det räcka för idag. Jag är faktiskt ledig på måndag och onsdag så då har jag  två heldagar med plugg framför mig, yeey haha..
Nu ska ta och byta om och åka ut till stallet och rida. Har kommit på att jag inte visat er bilder på min och min brors nya walk in closet. Mina föräldrar har varit och köpt det sista till den idag (lite hyllor osv) så om pappa får upp de idag så kan jag fota det ikväll och visa det ikväll eller imorgon. Ska även redigera klart min film från gårdagens ridpass och se om jag kan få upp den på youtube och länka den här isåfall. Linda ska även fixa ny design på bloggen så det kommer komma lite roliga saker här inom en snar framtid.

Hörs sen!
 
En av mina favoritbilder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela