blondehair.blogg.se

God förmiddag

Publicerad 2013-10-24 12:30:22 i Allmänt,

Hej!
 
Nu har jag precis jobbat klart och varit ute med hunden. 3h jobbpass hemifrån är helt perfekt. Nu väntar jag att mina tortelinis ska koka klart så jag kan äta lunch. Tänkte sedan plugga till typ kl 3. Då tänkte jag slänga på ett Gossip Girl avsnitt och sedan gå ut med hunden och sen ett till Gossip Girl avsnitt. Sedan är det nog lagom till mamma kommer hem och då är det middag och hästen. 
Lovade ju att visa bilder på min walk in closet, det kommer i helgen då mamma inte tyckte jag skulle fota innan vi får in en matta vilket hon skulle köpa i helgen. Tänkte även fota det som jag fick hem igår för jag tror jag behåller det ändå.
Blair och Serena, dödens snygga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela