blondehair.blogg.se

5 måsten i din höstgarderob

Publicerad 2013-10-18 15:21:00 i Allmänt, Mode,

Hösten är ju den årstid när man kan ha de snyggaste och mysigaste kläderna. Det finns nog inget som är så mysigt som när det börjar bli höst och man måste uppdatera sin garderob med massa mys. Detta är mina höstmåsten:
 
1. UGGS. Jag har sagt det så många gånger. Minst ett par äkta UGGS bör finnas i allas garderober. Finns inga skönare skor. 
 
2. Stickade tröjor. Stickade oversize tröjor, hur mer höst kan det bli? Jag har både grovt stickade tröjor (ex. min svarta Twist& Tango) och mer fin stickade (ex. mina Gant tröjor).
 
3. Ett par svarta  snygga jeans. Vad mer behöver man säga? Svart är alltid svart. 
 
4. En snygg mössa. I Sverige är ju temperaturen under vintern inte så trevlig. Därför är en snygg mössa ett måste tycker jag. Så snyggt om man matchar det rätt och framförallt så skönt. Jag köpte ju en svart från FWSS samt har även en sk. "fjortismössa", beige med pälsboll haha. 
 
5. Stickade mysiga halsdukar. Mina favoriter är från Ester Eleonora. Snygga accessoarer piffar verkligen upp en outfit samtidigt som det är varmt och skönt. Halsdukar och sjalar är något jag använder i princip vardagligen året om och tycker det är väldigt fint. 
 
Annars kommer jag att bära min pälskrage, snygga skärp, boots och skjortor. En snygg skinnjacka är också något jag tycker man ska äga. Färgerna brunt och beiget är det jag fokuserar på som grund och tycker det är en snygg och stabil grund. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela