blondehair.blogg.se

Ur min garderob - Gant

Publicerad 2013-11-09 16:47:05 i Allmänt, Mode, Ur min garderob,

Gant är ett märke som hela min familj älskar. Klassiska kläder, bra kvalité och bra priser. Detta är min lilla samling (tror inte jag missat något).
* Tre kabelstickade tröjor. En vit, en mörkrosa  och en marinblå.
* En kabelstickad grå kofta.
* Två skjortor. En vit och en ljusrosa. 
 
Alla plaggan är köpa på Gant Dam inne på NK och jag gillar alla plaggen. Mitt enda tips är bland de kabelstickade, den vita är i mer bomull då det är vårkollektionen medan de andra tre är från höstkollektionen och då lite mer ull i. Den från vårkollektionen ser lite snyggare ut efter tvätt och lite skönare enligt mig. Så Gantplagg tycker jag helt klart är värt att köpa och dessa kommer inte vara de sista jag har.  
 

Kommentarer

Postat av: Hanna Melker

Publicerad 2016-10-26 19:35:49

har du fortfarande kvar kläderna, är annars intresserad

Postat av: Hanna Melker

Publicerad 2016-10-26 19:40:18

har du käderna kvar, är annars intresserad

Postat av: hannamelker

Publicerad 2016-10-26 19:45:07

hej! har du kvar kläderna är annars intresserad

Svar: Jag har kvar kläderna men jag använder dom :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela