blondehair.blogg.se

Sneakpeak

Publicerad 2013-05-09 23:16:12 i Allmänt,

Här får ni en sneakpeak på fotningen jag o mamma gjorde förut. Bilderna blev bra dock kanske inte super skarpa. Hade en annan inställning men tror dock den lämpar sig bättre till utomhusfotning. Förhoppningsvis hinner jag lägga upp bilderna imorgonbitti, har inte lagt in dom på datorn än.

Har dock en fullspäckad dag framför mig imorgon. Först ska jag till frisören och klippa och slinga mig. Sen till stallet och motionera Nobless. Ska till sömmerska igen för nu ska äntligen min klänning vara klar. Avslutar kvällen med att åka upp till Tjörn. Först hos en killkompis sen åker jag o några tjejkompisar till vårt land (ligger ju på Tjörn) och sover där bl.a. Ska helst även försöka besöka optikern och plugga matte. Optikern får jag nog dock ta en annan dag.

Gårdags kvällen var trevlig och jag kom hem strax innan två. Idag har jag chillat, vart på stan och köpt ett skärp och pluggat lite lite matte.

Nu ligger jag i sängen och ska sova. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela