blondehair.blogg.se

Shopping det senaste

Publicerad 2013-05-29 21:04:32 i Allmänt, Mode, Shopping,

Sen lönen kom i fredags har jag spenderat endel tid på stan.
 
I lördags var jag som tidigare sagt inne och köpte ett par Jeffrey Campbell klackar (och en ögonbrynspenna som ej är med på bild).
 
 
 
I måndags var jag på stan med en kompis. Jag köpte en lång svart klänning från Saint Tropez. Bilden är katastrof, eftersom den bara är "hängande" går det inte att få med på bilden utan fick sätta fast galjen i resoren. 
Den är verkligen fin i verkligheten. 
 
 
I lördags beställde jag en blus jag hade provat inne i stan. Men den fanns inte i rätt färg så i tisdags kom denna skönhet från Susanne Nilsson. Den har öppen rygg och är därför även den väldigt fin. 
 

Idag var jag med min bror på stan. Han skulle bl.a. köpa en skjorta och ett par raybans och jag skulle vara med som smakråd. Tror ni inte jag lyckas komma hem med ett till par raybans? Blir lite trött på mig själv men dom är sjukt snygga så är mkt nöjd. Köpte även en vit bh från HM till studenten.
"Prickarna" är solljuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela