blondehair.blogg.se

Rubrik

Publicerad 2013-05-04 23:00:37 i Allmänt,

Hejsan!
 
Antingen är jag jätte upptagen eller bara chillar. Har typ inget mellanläge. Hela förmiddagen gick ut på att plugga massor med fysik och rida min galna ponny. Sedan försökte jag plugga lite mer fyisk vilket min hjärna sa nej till. La mig då o kollade på massor med Kardashian avsnitt. Hade inte bangat det livet/deras utseenden.
Vi har sett på ett par avsnitt från film när vi var små nu under kvällen och nu ligger jag i sängen med datorn.
 
Imogon är ska jag plugga massor med fysik (prov på måndag!) och rida. Min mormor och morfar kommer även på förmiddagen o fikar, trevligt. Ska även försöka ta en pw med min kompis om hon vill. 
Min nya klänning kom föresten igår. Supersnygg var den =) Glad tjej som tusan. Den kom på 2 dagar, klänningen var halva priset på och frakten var gratis. www.provrummet.se det ska ni besöka! Tummen upp =)
 
Sleeptime nu, godnatt!
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela