blondehair.blogg.se

Rolig dag framför mig

Publicerad 2013-05-24 07:58:13 i Allmänt,

Hejsan!
Idag har jag en riktigt go och rolid dag framför mig. Är ledig från både skolan och jobbet idag. Så ska chilla framför datorn nu en stund. Sedan ska jag se på Kim & Kourney. Stallet är nästa punkt på dagordningen efter det. När jag ätiut lunch hemma så ska jag in till stan och möta upp Linn. Ska shoppa bl.a. ett par Jeffrey klackar. Idag kom ju min lön och fick en feeet lön idag. Undeeerbart. Sen ska jag med hem till Linn dit några av våra kompisar kommer och så ska vi fira att allt är klart i skolan (våra betyg sattes igår) :D. Jag sover även över hos Linnsan är det tänkt :) <3
 
Jag och Linn på marstrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela