blondehair.blogg.se

Jeffreys

Publicerad 2013-05-25 21:07:41 i Allmänt, Shopping,

Hejhej!

Gårdagen började som sagt med ett stallbesök. Sedan åkte jag in till stan och mötte upp Linn. Vi gick på stan en stund och jag köpte mig äntligen ett par Jeffrey Campbells, blev ett par bruna foxy. Jättenöjd. Fick även med mig en ögonbrynspenna haha. 
Jag o Linn köpte mat och åkte hem till henne och gjorde en jättegod sallad med lufttorkad skinka och melon bl.a. Några kompisar till oss kom och vi drack vin och hade kul. Som vanligt spelade vi även det klassiska öl-spelet. Av någon sjukt konstig anledning (massa team och regler) slutade det iallafall att jag var tvungen att dricka såfort ngn annan drack (hela tiden vill säga)... var go och glad helt enkelt ;) Natten var trång då vi var 3 pers i en 120 säng, men det var mysigt så det gick bra ;)

Vid lunch hämtade pappa och min bror mig hos Linn. Vi köpte godis och sen åkte jag till stallet. Red ut och klättrade Nobless på ett berg, gör det varje lördag (vissa söndagar om jag gör ngt annat på lördagarna med henne). Sedan har jag bara suttit och chillat. Beställde precis hem en snygg blus förövrigt =)
 
Puss!
 

url.jpg

Dessa snygga skorna äger jag nu mer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela