blondehair.blogg.se

Bra dag

Publicerad 2013-05-12 22:06:16 i Allmänt,

Hejsan! 
Idag har jag haft en väldigt bra dag. Vaknade upp på landet och åt frukost och pluggade matte (inte så kul). Vi åkte hem sen och åt lunch i huset hemma. Efter det åkte jag o mina föräldrar till stan. Jag fick en jättefin kavaj från Zara som jag ska ha på min bal på fredag, TACK! Sedan köpte jag även ett armband att ha på balen, från SNÖ of Sweden. Deras smycken är väldigt  fina. Jag o mamma drog ut till stallet. Jag red ut (o mamma o Molly gick) i skogen. Nobless var pigg o det var väldigt kul och härligt.
Åt pizza när jag kom hem och pluggade lite matte, hämtade min bror och har precis gjort en powepoint inför en redovisning i veckan.
 
Nu ska jag sova. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela