blondehair.blogg.se

USA

Publicerad 2013-03-11 20:59:00 i Allmänt,

Ett land jag verkligen, verkligen vill åka tillbaka till är USA. Jag var där 2008 (gud vad längesen när man skriver det) och var där i 3 veckor typ. Vi var i Kalifornien och i största delen i Los Angeles, eftersom min ena faster bor där. I USA kan man verkligen göra allt.

Några saker vi gjorde var bl.a:
* Var på universal studios, filminspelningsgrej typ (lätt förklarat..)
* Var på Six Flags Magic Mouintains (ett av världens stösta nöjesfält)
* Självklart besökte vi Disney World
* "Walk of fame" var det såklart besök på.
 
Jag vill, vill vill tillbaka. Är även sjuuukt sugen på att åka till New York. Vi har små planer att åka till USA nästa sommar, vill verkligen det (som sagt haha). 
När vi var där var även dollarn nere i 6, vilket gjorde att vi shoppade massa fint bl.a. Ralph Lauren och Guess.
 
Totalt onödigt inlägg, men det jag ville komma fram till att om ni får chansen att åka till USA, do it! Har varit i spanien 4 gånger, grekland 3 eller 4 gånger, österrike x 2, cypern, kroatien m.m. och USA är LÄTT det bästa! 
 
Denna åkte jag o min bror typ 10 gånger på DW ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela