blondehair.blogg.se

Tjenare!

Publicerad 2013-03-27 22:26:06 i Allmänt,

När jag kom hem från skolan satte jag mig och pluggade fysik. Sedan åkte jag ut till stallet. Red min sessi som blev mkt fin i slutet. Efter det tog jag mig en date med min mattebok. Den daten blev det dock inget vidare utav, för jag och facit hade olika åsikter. Så jag och matte d går nog skilda vägar tyvärr.. 
Nu har jag suttit och kollat lite på internet. Har hittat studentklänningen nr 2 som jag är kär i. Så den ska beställas snart. Har även suttit och kollat på potentiella studentpresenter. Kosta Boda har gaaaaalet mkt fint =D
 
Nu blir det en date med min gigantiska hotellkudde. Upp tidigt imon och åka till simhallen. Ska dock inte simma som övriga i klassen (pg.a. av min syn) men måste vara närvarande endå. Sedan är det ponny och fest som gäller. 
 
Ha de bra och hej så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela