blondehair.blogg.se

Studentmössan

Publicerad 2013-03-21 22:47:29 i Allmänt,

Idag har varit en ganska jobbig och kaotiskt dag. Har känt mig stressad, dålig och haft huvudvärk. Men vår mentor är väldigt bra på att lyfta fram det positiva så istället för att klaga tänkte jag lyfta fram allt positivt med dagen :)
Jag har fått hem min studentmössa, jag och Linn har pluggat och fikat samtidigt = två flugor i en smäll. Dessutom var vi hos studievägledaren som gav positiva besked. Har fått köpt present till min kompis. Min ponny har varit duktig och stallfolket är underbara. Dessutom avslutades dagen framför säsong starten av hela familjens favvo program, revege.
Summan av kardemumman så var nog dagen rätt bra trots allt.
Och det blir inte sämre när jag har en rolig och fullspäckad helg framför mig :)

Testa själva och skriv ner allt bra med dagen, blev faktiskt på riktigt gott humör nu.

Hörs imon, nu ska jag sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela