blondehair.blogg.se

SM today

Publicerad 2013-03-09 08:54:07 i Allmänt,

Vaknade tidigt idag. Och eftersom min mobil fortfarande  är ur funktion och kag inte orkade gå ur rummet för att se vad klockan var startade jag min dator. Valde dock min stationära (som snart ska pensioneras) eftersom jag har alla mina bilder och mitt redigeringsprogram här. Men så snart de är överfört på min mac ryker denna datorn snabbare än vinden!
 
Om en stund ska jag iaf åka till stallet och promenera Nobless en kortis. Sedan åker jag vidare med Linda och hennes mamma ut till Billdal där det vankas storhäst SM i banhoppning. Sjukt kul att det finns arrangörer så nära, och jag bara älskar Billdal! Självklart ska systemisen med och eftersom deras manege är såpass ljus så hoppas jag att min kamera och jag ska förbli vänner idag.
 
Vi hörs senare, med förhoppningsvis nya, fina bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela