blondehair.blogg.se

Skönt

Publicerad 2013-03-10 12:24:02 i Allmänt,

Guten Morgen meine schöne!
 
Tanken var att egentligen åka till Billdal idag igen och se på finalerna. Men då Linda skulle åka direkt till sin mormor sen (så jag hade fått åka hem själv) + att jag hade lite psykologi plugg så valde jag att stanna hemma. 
Nu har jag precis pluggat klart psykologin, och jag borde nog bli psykolog, är bannemig grym på sånt här. Ska skicka in denna uppgiften sen och då har jag bara en uppgift kvar och sen är hela kursen klart, awesome or what?!

Vecka 11 ser jag fram emot.. dels så ska våra studentmössor ha kommit till skolan då. Wiiie, hoppas verkligen den passar. Sedan är min kompis utmlands nu, hon har köpt med sig några grymma saker från en grym butik, och dessa saker lär jag få när jag träffar henne i skolan =)) 
 
Jag och mamma ska ut till stallet senare, vi har hagmockning så det är ingen mening att åka ut tidigt på morgonen då. Pappa och mamma är dessutom på stan nu och köper födelsedagspresenter till moi. Fyller ju år om 2 dagar :))
 
Haha me and Molly! Sitter i min juicy dräkt med håret i en fläta.
Vi ska tapetsera om i köket (eg. denna helgen men den tapeten var slut som vi skulle ha) det är därför
tapeterna är nedrivna och två olika tester är uppe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela